funäsdalen

Har inte bloggat på en vecka för jag  har varit i funäsdalen över lovet jag kom hem i dag efter 4,5 timmar lång bil, resa

Sö: gick upp kl 6,30 åker till bjurs och hemtar kajsa åker bil i 4,5 timmar.

Må:solensken hela dag och jag åkte slalom för första gången i år.

Ti:solsken hela dag och vi åkte slalom.

On: moln men lite sol salom.

To: moln och kallt vi åkte bräda.

Fr: det var moln kallt och blåste som f*n på fjället kunde luta sig mot vinden och vi åkte bräda

Lö: Vi åkte hem och när vi kom hem så var det 13 grader i huset för pannan hade lagt av men nu är det varmt i gen för vi har eldat som bara den. 

Kommentarer
Postat av: karolina

jag har också varit i funäsdalen ^^

2010-04-11 @ 10:50:36
URL: http://karolinapalm.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

verkar som om du har haft en bra vecka :)

2010-04-12 @ 08:50:58
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0