långt inlägg enligt mig :p

Sorry för en dårlig uppdatering men jag har varit med min älskling jenka hela helgen och vi har inte settat vid datorn så vi får en sjärna;)

aja i går så åkte vi ut i rog och åt där sen gick vi ut på en stor sten som ligger vid vattnet och så satt jag vid kanten och sen hör jagg ett plopp och kollar och blir as rädda och ser något åka till botten och sen efter typ 2sekunder så kommer på attd etr ör mi9n mobil jag fick typ panit och försökte få upp den med en håv men det gick inte.
Jag sprang typ till en stuga och satte på min en våtdräkt och sprang och hoppa i 5+ kanske, inte att rekomendera.
Sen så åkte jag inte ner utan jag flöt uppåt men  sen så fick jag damp och bara det är min mobil det handlar om så tog jag typ satts och simma ner det var typ 1,5 meter.
Det var min helg :P


bilden = fail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0