Todelo

Todelo alla nu sitter jag här och äter ostbågar och tänkt skriva om vad som hände i dag eller vad man ska säga.
Först gjorde jag mig i ordning sen så åkte jag till skolan och där blev det firande för niorna som gick ut i dag Jaaa min syrra går inte där längre vilken lättnad haha skojja.
Men i allafall så satt jag och nicole och sa att det ända vi inte ville var att bli dragna i tobaksfriduo och sen så kom det och så klart blev det jag -.-
nicole-HAHA!!
jag-Mmh tack
Jag tyckte det var lite pinsamt:P
fast jag fick ju hundra kronor på stadium och dom är redan slut jag har köpt haha det får ni se i mon ...^^

Nu ska jag gå och kolla på tv fast det finns inget där men jag kanske sätter på en film :D

Kommer bilder sen från balen och skolavslutningen.

Kommentarer
Postat av: johannaa

träskor, hiss eller diss?

Kommentera på bloggen :)

<3

2010-06-14 @ 17:12:41
URL: http://tji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0